Luijten-VVZ bestelapp – Klant aan het woord

Veel van onze relaties maken al jaren gebruik van onze scan- en bestelapp. Ontwikkeld als handige app om snel producten te kunnen scannen en uw bestelling te plaatsen. Nu deze bestelmogelijkheid steeds vaker wordt gebruikt en door steeds meer relaties wordt omarmt wilden wij hier graag wat meer aandacht aan geven. Wij vertellen graag over onze handige app en waarom iedereen deze zou moeten gebruiken, maar het is natuurlijk leuker om dat te horen van onze relaties die ervaring hebben met de app en deze ook al een tijdje gebruiken. Daarom gingen wij in gesprek met Irene van Gils, eigenaresse van Dietvorst Verf & Behang in Bergen op Zoom. Een van onze eerste bestelapp gebruikers.

Dietvorst Verf & Behang is al jarenlang trouwe gebruiker van de Luijten-VVZ app. Toen de app in 2016 uitkwam zijn zij gelijk gestart met het gebruik van de app. Waarom heeft Dietvorst Verf & Behang toen gekozen voor het gebruiken van de app als bestelmethode in plaats van het bestellen via de vertrouwde ‘oude’ kanalen?

‘’Wij zijn de bestelapp gaan gebruiken omdat het gemak en snelheid van bestellen ten opzichte van het oude bestelproces (telefonisch en/of mail) zoveel prettiger is en het veel sneller gaat. Dit bespaart ons dus een hoop tijd welke ik kan besteden aan andere zaken die geregeld moeten worden. Daarnaast is de kans dat ik producten verkeerd geleverd krijg minimaal.’’

Zijn er naast het gemak in gebruik van de app en de besparing van tijd nog andere voordelen te noemen als het gaat om onze bestelapp?

‘’In de app kom ik ook met regelmaat nieuwe artikelen tegen waarvan ik niet wist dat ook deze te bestellen zijn. Deze artikelen kan ik dan ook bij Luijten-VVZ meebestellen. Ook vind ik de tool links & downloads erg handig bij de artikelen. Op deze manier heb ik een technisch informatieblad zo voor handen wanneer dit nodig is. Daarnaast is het erg fijn dat de app over het algemeen storingsvrij is en dat de ICT afdeling van Luijten-VVZ voor je klaarstaat bij problemen.’’

Mooie woorden! Maar zijn er ook nog wensen in de toekomst voor de app, die het gebruik van de app nog beter zouden kunnen maken?

‘’Het zou wel makkelijk zijn als mijn kortingen aan de artikelen gekoppeld kunnen worden zodat ik precies weet wat mijn netto inkoop is. Ook het via de bestelapp bestellen van lopende acties zoals bijvoorbeeld een Sigma campagne of artikelen uit jullie actiekrant zou van toegevoegde waarde zijn. Als laatste zou het fijn zijn als er de mogelijkheid bestaat om een opmerking te plaatsen bij een bestelling zodat je bijvoorbeeld een aangepaste bezorg locatie zou kunnen vermelden.’’

Misschien leuk om te vermelden dat een aantal van deze wensen in de toekomst beschikbaar zullen zijn binnen de app. We willen al onze app gebruikers aanmoedigen om feedback en/of wensen aan ons door te geven. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat app zo goed mogelijk aansluit op de wensen en behoeftes.
Als afsluiter stelden wij de vraag of Dietvorst verf & behang de bestelapp zou aanraden aan andere. Hier kon Irene vrij kort over zijn.

‘’ZEKER DOEN! Het gemak en snelheid van bestellen biedt zoveel voordelen dat ik niet meer op een andere manier zou willen bestellen.’’

Dit horen wij natuurlijk graag en we hopen dat andere net zo tevreden zijn over de app. Bent u ook geïnteresseerd in het gebruiken van onze bestelapp? Neem dan eens een kijkje op onze bestelapp pagina! Hier leest u alles over de nieuwste functies en mogelijkheden.